لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
ادامه مطلبلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
ادامه مطلبلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
ادامه مطلببراى تقسيم يک بازار، روش واحدى وجود ندارد. يک بازارياب بايد براى دستيابى به بهترين راه براى مطالعه ساختار بازار، متغيرهاى تقسيم بازار را به صورت منفرد يا ترکيبى مورد آزمايش قرار دهد.
براى تقسيم بازار مصرفکننده از متغيرهاى اصلى جغرافيایی، جمعيتشناختی، روانشناختی و رفتارى استفاده مىشود.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
ادامه مطلب