نتایج جستجو برای:

معیارهای تقسیم بندی بازار

براى تقسيم يک بازار، روش واحدى وجود ندارد. يک بازارياب بايد براى دستيابى به بهترين راه براى مطالعه ساختار بازار، متغيرهاى تقسيم بازار را به صورت منفرد يا ترکيبى مورد آزمايش قرار دهد.
براى تقسيم بازار مصرف‌کننده از متغيرهاى اصلى جغرافيایی، جمعيت‌شناختی، روان‌شناختی و رفتارى استفاده مى‌شود.

ادامه مطلب

شروع کنید

اگر می خواهید یک مشاوره رایگان بدون هیچ گونه تعهدی دریافت کنید، فرم زیر را پر کنید، با شما تماس بگیریم.