مشاوره راه اندازی کسب و کار

ارائه روش های گام به گام برای راه اندازی کسب و کار و پیشنهادات تخصصی و علمی بر مبنای علم مدیریت کسب و کار توسط متخصصین حوزه مدیریت کسب و کار

در فرایند مشاوره راه اندازی کسب و کار در موسسه نواندیشان ابتدا از شما تست تیپ شناسی شخصیتی با روش MBTI گرفته می شود تا نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت های پیش روی شما در مسیر کسب و کار مشخص شود و بعد مشاورین با تجربه و شخص بهروز ریاحی به شما مشاوره تخصصی در مورد موضوع انتخابی شما برای شروع یک کسب و کار خواهند داد

اگر شما هیچ موضوعی برای شروع کار نداشته باشید با توجه به مهارت ها، میزان تجربه، رشته تحصیلی، تست تیپ شناسی و شرایط پیش رو بازار و اقتصاد به شما بهترین پیشنهاد ممکن موضوع کسب و کار ارائه خواهد شد و چنانچه شما از مهارت های لازم برای راه اندازی یک بیزینس موفق برخوردار نباشید روش ها و سرفصل های لازم به شما ارائه خواهد شد تا بتوانید در بازار کار و تجارت خود بدرخشید.

مشاوره راهکارهای افزایش فروش برای افراد و شرکت ها

در فرآیند مشاوره افزایش فروش ابتدا جامعه هدف شما (مشتریان شما ) از چند جهت مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار خواهند گرفت و بعد از مشخص شده مشخصات واقعی و نیازهای پنهان و آشکار جامعه هدف کسب وکار شما و یافتن تیپولوژی کسب و کار شما و مشخص کردن مشخصات رفتاری بیزینس و مشتریان شما ما به تحلیل رقبای شما و نحوه عملکرد آنها در بازار کاری شما پرداخته و در انتها طبق متدها و روش های مهندسی ارزش و آخرین روش های مارکتینگ روز دنیا ( بازاریابی عصبی یا نرو مارکتینگ و متدهای دیجیتال مارکتینگ، روانشناسی خرید، مهندسی فروش، مهندسی ارزش ) برای شما و کسب وکار شما روش هایی ارائه خواهد شد که بتوانید با ایجاد ارزش هایی بیشتر به نسبت رقبا، کاری کنید که مشتری ها خودشان ترجیح دهد از شما خرید نماید. زیرا امروزه دیگر مشتریان دوست ندارند شما به آنها بفروشید می خواهند خودشان تصمیم گیرنده باشند و شما باید روانشناسی خرید انجام دهید تا بر اساس رفتار خرید مشریان خود بتوانید فروش را افزایش دهید

این روش شاید به ظاهر کمی وقت گیر باشد اما مطابق نتایج تحقیقات جهانی و تجربیات بنده بهروز ریاحی مشاور و مدرس کسب و کارهای پیشرفته و مدرن امروزه فقط روشهای مهندسی شده پاسخ گو هستند و دیگر روش های قدیمی که بیشتر بر اساس تجربه و آزمون خطا انجام می پذیرفتند اثربخش نیستند و کاربرد ندارند.

مشاوره تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی یعنی:چگونه بازار و مشتریان خود و کسب وکارتان را بیابند نه اینکه فقط چگونه بازاری برای کسب وکار بیابید

چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم ، همواره درگیر بازاریابی هستیم پس بیایید چند دقیقه به این موضوع فکر کنیم که: دقیقاً بازاریابی قرار است چه کاری برای سازمان و کسب و کار ما انجام دهد؟ بازاریاب فرآیندی زمانبر است.

نخست آنکه باید زمانی را برای صرف تحقیق بازار، برنامه ریزی و انجام فعالیت های بازاریابی کنیم و دوم، باید زمانی سپری شود تا دستاورد فعالیت های شما نمایان گردد پس بنابراین باید بدانیم که قرار است پس از صرف ارزشمندترین منبع زندگیمان (زمان) چه چیزی نصیب ما شود

در این مشاوره ما بعد از تحلیل کسب و کار شما و جامعه هدفتان یا همان مشتریان شما مناسب ترین و اثر بخش ترین و کم هزینه ترین روش های بازاریابی و تبلیغات را برای کسب وکار شما را، از بین صدها روش بازاریابی یافته و در اختیارتان قرار خواهیم داد

1

2017-10-23

Clear all