چشم انداز و ماموریت سازمانی در ایجاد کسب و کار

چشم انداز و ماموریت سازمانی در ایجاد کسب و کار

ما كه هستيم؟

به چه نيازی پاسخ مي دهيم؟

به چه روشی به نيازهای مشتريان پاسخ می‌دهيم؟

چه چيزي ما را متمايز يا منحصر می‌كند؟

مثالی از بیانیه چشم انداز و ماموریت سازمانی در ایجاد کسب و کار

شركت تلفن و تلگراف آمريكا (T&AT): ما نهايت سعی خود را می‌كنيم تا به بهترين شكل ممكن همه مردم دنيا را در هر كجا و در هر زمان به يكدیگر برسانيم. می‌كوشيم وسايلی را ارائه دهيم كه مردم دنيا بتوانند بسيار راحت با يكديگر ارتباط برقرار كنند.

ویژگی‌های چشم انداز در ایجاد کسب و کار

    • روشن و قانع‌كننده
    •  هيجان‌انگيز
    •  قابل دستيابي

هر قدر چشم انداز شما در برنامه کسب و کار دقيق‌تر و جذاب‌تر باشد، سرمايه‌گذاران را بيشتر قانع خواهد كرد.

به طور مثال: شركت … در ٣ سال آينده، مفهوم جديدی را برای سفارش‌دهي تجهيزات پزشكي در كشور ارائه نموده و بيش از ٣٠% بيمارستان‌های شهرهای بزرگ كشور را تحت پوشش قرار خواهد داد. پس از رشد كسب و كار فروش الكترونيكی تجهيزات پزشكی، اين شركت اولين بازار الكترونيكی خدمات پزشكی در ايران را فعال خواهد كرد.

چه مواردی در چشم انداز ایجاد کسب و کار مهم است

    • افزايش سودآوری
    •  افزايش سهم بازار
    •  افزايش دارايی‌های شركت
    • كاهش خطرپذیری‌های فعاليت
    •  افزايش احتمال خريد شركت توسط رقبا

چشم آنداز آینده برای توسعه کسب و کار

    • ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات
    •  ارائه خدمات مستقيم توسط شركت
    •  ارائه خدمات در ساير نقاط زنجيره تامين

 

 

در مقاله بعد می خوانید:

مؤسسین کسب و کار، نوع  کسب و کار، زمینه فعالیت کسب و کار، گستره جغرافيايي کسب و کار و تاريخچه کسب و کار

با ما همراه باشید
روزگارتان به‌روز

مقالات مشابه راه اندازی کسب و کار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به گفتگو ملحق بشید ؟
در صورت تمایل همکاری کنید !

پاسخ دهید